تولیدی درب و پنجره تکویندوز

ابزار وبلاگ
ورود شما به سایت کوچک مان را خیر مقدم عرض می نماییم.
به دلیل بروز بودن سایت لطفا از سایر صفحات وب هم دیدن نمایید.

تبلیغات هزینه نیست بلکه زمینه سازی برای معرفی وب خود به دیگران و درآمد زایی برای شماست .
سفارش تبلیغات سفارش تبلیغات سفارش تبلیغات سفارش تبلیغات

درباره وب

به وب سایت من خوش امدید
نويسندگان
محمد نریمانی
تبلیغات



برای تولید بهترین درب و پنجره دوجداره چه تجهیزاتی لازم است؟

 با توسعه شدید صنعت درب و پنجره، بسیاری از مدیران که به چشم انداز صنعت درب و پنجره خوش بین هستند، در حال برنامه ریزی برای توسعه در تولیدی درب و پنجره تکویندوز هستند. همانطور که محصولات درب و پنجره به تدریج به سمت سطح بالا پیش می روند، دوران گذشته تولید درب و پنجره با یک دستگاه برش کوچک و چند دریل کوچک برقی بود که به تدریج از بین رفته است.

اره برای برش پروفیل های آلیاژ آلومینیوم و UPVC یو پی وی سی استفاده می شود. دقت اره به طور مستقیم بر کیفیت درب و پنجره تاثیر می گذارد، بنابراین اره ها از تجهیزات ضروری برای تولید درب و پنجره هستند. انواع مختلفی از اره های برش  در بازار تجهیزات وجود دارد. به عنوان مثال: دستی، صفحه نمایش دیجیتال، CNC. مخصوص برش 45 درجه، 45 درجه و 90 درجه نیز وجود دارد. قیمت از ده ها هزار تا صدها هزار متغیر است. این بستگی به موقعیت محصول و بودجه سرمایه گذاری برای تصمیم گیری در مورد سطح خرید دارد.

از طریق طراحی صفحه کپی روتر یا یراق زن پروفیل درب و پنجره دوجداره  می توان  پیاده سازی انواع سوراخ ها و شیارهای منظم و خاص را انجام داد و در عین حال پیاده سازی سوراخ کلید را در یک پروفیل انجام داد.

عمدتاً برای پانچ کردن پروفیل های مختلف درب و پنجره استفاده می شود.

اره برش اتصال گوشه درب و پنجره آلومینیومی یک تجهیزات ویژه برای برش لقمه گوشه است. این دارای استحکام بالا، عملکرد پایدار، دقت پردازش بالا و عملیات ساده است.

دستگاه پانچ گوشه تجهیزات ویژه ای برای تولید درب و پنجره های آلیاژ آلومینیوم ترمال بریک با عیار بالا است که برای اتصال زاویه 90 درجه درب و پنجره آلومینیومی سازه نبشی مناسب است. در برخی مناطق به آن ماشین فشار گوشه، ماشین برخورد گوشه و ماشین گوشه  نیز گفته می شود. با توجه به زوایای مختلفی که می توان آن را مونتاژ کرد، آن را به دستگاه پانچ تک سر، دستگاه پانچ دو سر و دستگاه  پانچ چهار سر تقسیم می شود.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






تاريخ : شنبه 28 مرداد 1402 ساعت: 15:40 ا نویسنده : محمد نریمانی ا

امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت: